Leírás és Paraméterek
A tökéletes versenybicikli kifejlesztésének folytatásaként a Rider-First Engineered™ filozófiánkat használtuk, hogy biztosítsuk: az új Tarmac az eddigi legkiegyensúlyozottabb, legjobban kezelhető - mérettől függetlenül. A világ legjobb tesztpilótáinak seregével, a három World Tour csapatunktól - a Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step és a Bora-hansgrohe - változtatásokat végeztünk a Tarmacon, az ő úton megtett ezernyi kilométerükön alapulva. Kiegyensúlyoztuk a menetminőséget az első és hátsó rész között, így még a leghosszabb napok a nyeregben is kényelmesek maradnak - mindezt anélkül, hogy feláldoznánk bármit is a Tarmac legendás kezelhetőségéből és versenygyőztes temperamentumából.
A Venge tanulságaira építve az új Tarmac egyszerű integrációt használ, hogy tiszta, gyors kormányegységet hozzon létre, amely könnyen kezelhető. Javítottuk a kábelezést minden konfigurációhoz - mechanikus váltáshoz, hagyományos stucnikhoz, kerek kormányokhoz stb. - miközben megőriztük az aerodinamikai jellemzőket. Ezek a tulajdonságok teszik az új Tarmac-ot könnyen karbantarthatóvá és könnyen szállíthatóvá is. Ez minden szempontból nyeremény.
Anyag | Karbon |
Első gumi | Turbo Pro 700x26mm |
Első kerék | DT R470 Disc |
Évjárat | 2024 |
Fékrendszer | Shimano 105 R7170, hydraulic disc |
Hajtómű | Shimano 105, 12-speed |
Hátsó gumi | Turbo Pro 700x26mm |
Hátsó kerék | DT R470 Disc |
Kerékméret | 28" |
Lánc | Shimano SLX M7100, 12-speed w/ quick link |
Nem | Uniszex |
Váltókarok | Shimano 105 R7170, 12-speed |
Leírás
A tökéletes versenybicikli kifejlesztésének folytatásaként a Rider-First Engineered™ filozófiánkat használtuk, hogy biztosítsuk: az új Tarmac az eddigi legkiegyensúlyozottabb, legjobban kezelhető - mérettől függetlenül. A világ legjobb tesztpilótáinak seregével, a három World Tour csapatunktól - a Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step és a Bora-hansgrohe - változtatásokat végeztünk a Tarmacon, az ő úton megtett ezernyi kilométerükön alapulva. Kiegyensúlyoztuk a menetminőséget az első és hátsó rész között, így még a leghosszabb napok a nyeregben is kényelmesek maradnak - mindezt anélkül, hogy feláldoznánk bármit is a Tarmac legendás kezelhetőségéből és versenygyőztes temperamentumából.
A Venge tanulságaira építve az új Tarmac egyszerű integrációt használ, hogy tiszta, gyors kormányegységet hozzon létre, amely könnyen kezelhető. Javítottuk a kábelezést minden konfigurációhoz - mechanikus váltáshoz, hagyományos stucnikhoz, kerek kormányokhoz stb. - miközben megőriztük az aerodinamikai jellemzőket. Ezek a tulajdonságok teszik az új Tarmac-ot könnyen karbantarthatóvá és könnyen szállíthatóvá is. Ez minden szempontból nyeremény.