A weboldalunkon cookie-k segítenek abban, hogy a szolgáltatásainkat és a termékeinket minél tökéletesebben tudjuk kínálni a Számodra. Megújult Adatvédelmi nyilatkozatunk a linkre kattintva találod. 

SPECIALIZED TARMAC SL7 COMP Gloss Dune White/Metallic Obsidian 56 cm kerékpár

SPECIALIZED
1.967.990 Ft
Menny.:db
Cikkszám: 90623-5856
Elérhetőség: RENDELHETŐ
Legkedvezőbb szállítási díj: 1.990 Ft
Díjmentes kerékpárbeüzemelés
Ingyenes termék visszaküldés
Ingyenes szállítás 30.000 Ft fölött
Szín
Gloss Dune White/Metallic Obsidian
Méret
56
1.967.990 Ft
Menny.:db

Leírás és Paraméterek





Az új Tarmac arra lett tervezve, hogy gyors legyen, erről nincs kétség - de ennél sokkal többet képvisel, mint csupán aerodinamikai erények. Egy könnyű, Rider-First Engineered™ vázzal rendelkezik, amely a lehető legjobb menetjellemzőket biztosítja, függetlenül a mérettől. Így bármi is legyen a terved az új Tarmaccal, készen áll, hogy segítsen elérni a céljaidat - legyen a saját legjobb idők, KOM-ok, vagy dobogós helyezések. Egy bicikli, ami mindent ural.


Az új Shimano 105 Di2 12 sebességes váltószettel szerelve, amely az elektronikus váltást hozza el a nagyközönség számára, valamint a gyorsan gördülő Turbo Pro 700x26mm gumikkal, ez az új Tarmac kiváló teljesítményt nyújt egy elfogadhatóbb áron.




Míg az aerodinamika volt a Tarmac és minden més versenybiciklink fejlesztésének a kulcsa, a súly a szintén vezető tényező volt ebben az optimalizálási folyamatban. Korábban az aero biciklik esetén mindig kompromisszumot kellett kötni a súly terén - minél több légellenállást csökkentettél, annál több súlyt kaptál. Az új Tarmac-kal a tervezési filozófiánk az volt, hogy a súlyt a UCI súlylimitjén vagy alatta tartsuk kiindulási alapként, aerodinamikai kompromisszumok nélkül. És a FreeFoil Shape Library, az izotópos FEA elemzés és néhány mérnöki varázslat segítségével, amit az iparág legjobb mérnökei végeztek, egy olyan vázat készítettünk, ami csupán 920 grammot nyom, anélkül, hogy feláldoznánk egy gramm aerodinamikát, merevséget vagy menetminőséget.

A tökéletes versenybicikli kifejlesztésének folytatásaként a Rider-First Engineered™ filozófiánkat használtuk, hogy biztosítsuk: az új Tarmac az eddigi legkiegyensúlyozottabb, legjobban kezelhető - mérettől függetlenül. A világ legjobb tesztpilótáinak seregével, a három World Tour csapatunktól - a Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step és a Bora-hansgrohe - változtatásokat végeztünk a Tarmacon, az ő úton megtett ezernyi kilométerükön alapulva. Kiegyensúlyoztuk a menetminőséget az első és hátsó rész között, így még a leghosszabb napok a nyeregben is kényelmesek maradnak - mindezt anélkül, hogy feláldoznánk bármit is a Tarmac legendás kezelhetőségéből és versenygyőztes temperamentumából.

A Venge tanulságaira építve az új Tarmac egyszerű integrációt használ, hogy tiszta, gyors kormányegységet hozzon létre, amely könnyen kezelhető. Javítottuk a kábelezést minden konfigurációhoz - mechanikus váltáshoz, hagyományos stucnikhoz, kerek kormányokhoz stb. - miközben megőriztük az aerodinamikai jellemzőket. Ezek a tulajdonságok teszik az új Tarmac-ot könnyen karbantarthatóvá és könnyen szállíthatóvá is. Ez minden szempontból nyeremény.

Anyag Karbon
Első gumi Turbo Pro 700x26mm
Első kerék DT R470 Disc
Évjárat 2024
Fékrendszer Shimano 105 R7170, hydraulic disc
Hajtómű Shimano 105, 12-speed
Hátsó gumi Turbo Pro 700x26mm
Hátsó kerék DT R470 Disc
Kerékméret 28"
Lánc Shimano SLX M7100, 12-speed w/ quick link
Nem Uniszex
Váltókarok Shimano 105 R7170, 12-speed

Leírás

Míg az aerodinamika volt a Tarmac és minden més versenybiciklink fejlesztésének a kulcsa, a súly a szintén vezető tényező volt ebben az optimalizálási folyamatban. Korábban az aero biciklik esetén mindig kompromisszumot kellett kötni a súly terén - minél több légellenállást csökkentettél, annál több súlyt kaptál. Az új Tarmac-kal a tervezési filozófiánk az volt, hogy a súlyt a UCI súlylimitjén vagy alatta tartsuk kiindulási alapként, aerodinamikai kompromisszumok nélkül. És a FreeFoil Shape Library, az izotópos FEA elemzés és néhány mérnöki varázslat segítségével, amit az iparág legjobb mérnökei végeztek, egy olyan vázat készítettünk, ami csupán 920 grammot nyom, anélkül, hogy feláldoznánk egy gramm aerodinamikát, merevséget vagy menetminőséget.

A tökéletes versenybicikli kifejlesztésének folytatásaként a Rider-First Engineered™ filozófiánkat használtuk, hogy biztosítsuk: az új Tarmac az eddigi legkiegyensúlyozottabb, legjobban kezelhető - mérettől függetlenül. A világ legjobb tesztpilótáinak seregével, a három World Tour csapatunktól - a Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step és a Bora-hansgrohe - változtatásokat végeztünk a Tarmacon, az ő úton megtett ezernyi kilométerükön alapulva. Kiegyensúlyoztuk a menetminőséget az első és hátsó rész között, így még a leghosszabb napok a nyeregben is kényelmesek maradnak - mindezt anélkül, hogy feláldoznánk bármit is a Tarmac legendás kezelhetőségéből és versenygyőztes temperamentumából.

A Venge tanulságaira építve az új Tarmac egyszerű integrációt használ, hogy tiszta, gyors kormányegységet hozzon létre, amely könnyen kezelhető. Javítottuk a kábelezést minden konfigurációhoz - mechanikus váltáshoz, hagyományos stucnikhoz, kerek kormányokhoz stb. - miközben megőriztük az aerodinamikai jellemzőket. Ezek a tulajdonságok teszik az új Tarmac-ot könnyen karbantarthatóvá és könnyen szállíthatóvá is. Ez minden szempontból nyeremény.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!