Leírás és Paraméterek
A gumiabroncsok a kerékpár bármely más részéhez képest nagyobb rugalmasságot biztosítanak. A szélesebb gumik jobban csökkentik a repedések, járdaszegélyek, macskakövek és kátyúk okozta ütéseket, Még a gördülési ellenállásuk is alacsonyabb, mivel rövidebb érintkezési felületük miatt a köpeny kevesebb idomulást igényel. Ezenkívül a széles gumik csökkentik a nagyfrekvenciás úthibák okozta fáradtságot. De az aerodinamika is fontos az ilyen túrákon, és a Strada továbbra is az első olyan aero kerékpár, amelyet széles gumikra terveztek (ahogyan a Discus kerékcsaládot is kifejezetten szélesebb gumikra tervezték). Végre gyors és kényelmes lehetsz egész nap, minden nap, ugyanazzal a kerékpárral. A Cervélo társalapítójaként Gerard Vroomen tervezési vezetőnk imádja az aerodinamikát. Nem csak az elméletet, hanem a valós aerodinamikát is. Ezért tesztelünk 20mph (32kmh) és 30mph (48kmh) sebességgel, tesztelünk palackokkal és más "nehéz alkatrészekkel", néha még piszkos és sáros kerékpárokat is tesztelünk. De bár a Strada termékcsalád aero részletei kiemelkednek, arra a legbüszkébb, hogy világszerte elindított egy olyan trendet, hogy az aero kerékpárokon nagyobb helyet kell biztosítani a gumiknak. A kábelek belső vezetése szép lehet, és potenciálisan csökkentheti az aero légellenállást, de mi értelme van, ha a végén egy nagyon széles és terjedelmes fejcsővel és túlméretezett csapágyakkal kell a kábeleket elhelyezni? A célunk az volt, hogy elrejtsük a kábeleket, ugyanakkor a fejcső keskeny maradjon. Elég nagy fejtörést okozott, de az eredmény elképesztő. Az elülső nézetben látni fogod, hogy a csapágyaink még mindig keskenyek, és a fejcső még közöttük is vékonyodik. Az oldalnézetben láthatod, hogy a fejcső mély és teljes aero "orrral" rendelkezik.
Anyag | Karbon |
Első fék | Shimano BR-R7170 + 160mm RT70 front rotor + 160/140mm (depending on availability) RT70 rear rotor |
Első féktárcsa | 160mm RT70 front rotor + 160/140mm (depending on availability) RT70 rear rotor |
Első gumi | Pirelli PZero Road 700X28 |
Első kerék | Fulcrum Rapid Red 900, 700c, 22mm internal width, tubeless ready (upgrade to 3T Discus 45|32 LTD possible) |
Első váltó | Shimano 105 Di2 FD-R7150 12s |
Évjárat | 2023 |
Fékkar | Shimano 105 Di2 STR7170 12s |
Fogaskoszorú | 12s Shimano CS-R7101 11-34 |
Hajtómű | Shimano 105 Di2 FC-R7100 50/34 12s (XXS: 165mm, 51: 170mm, 54&56: 172.5, 58: 175mm) |
Hátsó fék | Shimano BR-R7170 + 160mm RT70 front rotor + 160/140mm (depending on availability) RT70 rear rotor |
Hátsó féktárcsa | 160mm RT70 front rotor + 160/140mm (depending on availability) RT70 rear rotor |
Hátsó gumi | Pirelli PZero Road 700X28 |
Hátsó kerék | Fulcrum Rapid Red 900, 700c, 22mm internal width, tubeless ready (upgrade to 3T Discus 45|32 LTD possible) |
Hátsó váltó | Shimano 105 Di2 RD-R7150 12s |
Kerékméret | 28" |
Kormány | 3T Superergo Integrale LTD (XXS: 38cm - 51: 40cm - 54&56: 42cm - 58: 44cm) |
Kormánybefogó | 3T Apto Integrale Stealth (XXS: 80mm - 51: 90mm - 54:100mm - 56: 110mm - 58: 120mm) |
Kormánycsapágy | 3T MinMax Integrale IS42/34 | IS47/38(36deg) |
Nem | Uniszex |
Nyereg | Selle Italia Model X |
Nyeregcső | 3T STRADA SEATPOST FOR RITCHEY CLAMP |
Váltó | Shimano 105 Di2 FD-R7150 12s |
Váltókarok | Shimano 105 Di2 STR7170 12s |
Váz | 3T Strada Integrale 2X (FD hanger is part of the frame) |
Villa | 3T Fundi Integrale |
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!